Werk in real-time samen met uw klanten en verhoog uw omzet

Een GRATIS communicatiemiddel waarmee u uw klanten kunt monitoren en met hen kunt chatten op uw website, Facebook, Telegram en Viber.

Onjuist e-mailadres ingevoerd Er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw

Yay! Je hebt zojuist stap 1 voltooid.
Controleer nu je e-mail inbox, we hebben je de installatie-instructies gestuurd. GO, GO, GO!

How to install the chat code on Bitrix

Kies een ander artikel

Installation in your template

Go into your Bitrix admin panel. Navigate to Site Templates. Control Panel/Settings -> System settings -> Websites -> Site Templates.

Bx1

Then click «Edit».

If you don’t know what template you are using on your site, you can see it in this section: Settings -> System settings -> Websites -> Websites-Modify.

On the bottom, you can see a list of all templates, used on all of your websites.

Bx2

Next, paste the JivoChat code before the tag. Make sure to save your new settings by clicking the «Save» button. And you’re done!

Bx3

The JivoChat code is available in the JivoChat app, in the Installation section: Manage -> Channels -> Settings -> Installation.

Note: If you use multiple templates on your website, you will need to install the JivoChat code on each template.

Heeft u nog vragen? Ons ondersteuningsteam staat voor je klaar om je 24/7 te helpen in de chat op onze site.