Ontvang e-mails van clienten rechtstreeks in uw JivoChat-inbox en reageer net zo snel als chats!
Of meld u aan , als uw team nog geen gebruik maakt van JivoChat
Schakel e-mail doorsturen van het adres van uw bedrijf naar Jivo in en uw team zal alle e-mails en chats in één inbox ontvangen met toegang tot alle JivoChat productiviteitsfuncties.
Agenten hoeven niet langer voortdurend te schakelen tussen e-mail- en chat apps. Bovendien word het werk verdeeld onder teamleden voor maximale productiviteit. Zie uw reactietijden drastisch verbeteren.
E-mails, chats en telefoontjes van klanten zijn overzichtelijk geordend in één tijdlijn voor berichten - dus er is geen kans op miscommunicatie.
E-mails en chats worden verzonden naar toegewezen agenten.
De eerste agent die het bericht beantwoord wordt de aangewezen ondersteuningsagent van de klant. Deze aanpak zorgt voor de snelste reactietijd zodat iedereen op tijd wordt geholpen.
Overdrachten en conferenties zijn ook beschikbaar met e-mails.
Uw online ondersteuningsagenten zijn getraind om snel en behendig te reageren.
Pas hun vaardigheden ook toe op e-mailondersteuning.
De Jivo-inbox zorgt ervoor dat elke klant een spoedig antwoord ontvangt.
Volg de prestaties van uw ondersteuningsagenten met statistieken voor de servicekwaliteit.
Meld u aan bij de Jivo-app en open de instellingen.
Installeer e-mails in JivoOf meld u aan , als uw team nog geen gebruik maakt van JivoChat
Let’s talk, we willen u graag meer vertellen over JivoChat!