×

Werk in real-time samen met uw klanten en verhoog uw omzet

Een GRATIS communicatiemiddel waarmee u uw klanten kunt monitoren en met hen kunt chatten op uw website, Facebook, Telegram en Viber.

Yay! Je hebt zojuist stap 1 voltooid.
Controleer nu je e-mail inbox, we hebben je de installatie-instructies gestuurd. GO, GO, GO!

Verbind uw bezoekers onmiddelijk met Directe Terugbelverzoeken

Doe wat Live Chat niet kan: geef uw bezoekers de mogelijkheid om binnen 30 seconden of minder met een teamlid te spreken. Vraag uw klanten hun telefoonnummer in te voeren en u kunt direct met hen communiceren.

Probeer het nu gratis uit

Bekijk prijzen

Neem telefonisch contact op met klanten in 30 seconden of minder

1. Nadat een bezoeker een terugbelverzoek invult, gaan alle telefoons van uw agenten tegelijkertijd over.
2. Wanneer een van de agenten de oproep beantwoordt, stoppen alle andere telefoons en belt Jivo de bezoeker.
3. De agent die de oproep als eerste heeft beantwoord, is verbonden met de bezoeker.

Probeer het nu gratis

Verkrijg informatie over de beller

Wees voorbereid op uw gesprek. Wanneer uw team een inkomende oproep ontvangt, zal de JivoChat app u automatisch waarschuwen met gedetailleerde informatie over de beller. Ontdek hoe de bezoeker uw pagina heeft gevonden, in welke stad zij wonen en welke pagina ze op dat moment bekijken.

Praat tegelijkertijd over de telefoon en bericht in de chat

Terugbelverzoeken werken met chat, zodat u kunt bellen en een product kunt aanbevelen terwijl u documenten, bijlagen en links naar uw bezoekers verzendt.

Deze goed-afgeronde klantenservice ervaring geeft u een grotere kans om de verkoop telefonisch te beëindigen.

Ontvang oproepen

op mobiel

in de JivoChat app

op SIP-telefoon

Accepteer en beantwoord oproepen in de JivoChat app of op een SIP telefoon die is aangesloten op uw IP-PBX. Degenen die niet op kantoor zitten, kunnen rechtstreeks naar uw mobiele telefoon bellen.

Terugbelverzoek 24/7

Als managers druk zijn of niet in de gelegenheid om kanten te beantwoorden, zal het terugbelverzoek formulier de klant vragen wanneer de klant opnieuw in de gelegenheid is.

Op de afgesproken tijd zal het systeem de klant en manager automatisch verbinden.

Probeer het nu gratis

Terugbelverzoeken helpen u meer mobiele klanten te verkrijgen.

Mobiele e-commerce wordt steeds populairder.
Vandaag de dag is 56% van al het internetverkeer afkomstig van mobiele telefoons en tablets.

Ontspan en zie uw verkoopcijfers groeien

Vang elke klant op het juiste moment en bel ze meteen. Als u alles correct opgeeft -
worden uw aantal gesprekken en bestellingen aanzienlijk verhoogd.

Een betaalbare optie om de omzetgroei te assisteren

1-2 cent per minuut stelt uw team in staat tijdens elke stap van het verkoopproces met bezoekers te praten. Begeleid uw klanten en voorzie hen van informatie via de telefoon, wat klanten aanzet om meer producten te kopen.

Probeer nu gratis

Bellen naar Amerika  /min
Bellen naar het VK  /min
Bellen naar Canada  /min

Bekijk alle prijzen

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een terugbelverzoek?

Eerst voert de client zijn telefoonnummer in het terugbel venster in. JivoChat roept tegelijkertijd alle actieve ondersteuningsagenten op die in staat zijn om de oproep te ontvangen. De eerste ondersteuningsagent die de telefoon opneemt, is verbonden met de client. Meestal duurt het ongeveer 20 seconden voordat het hele proces is gestart. Nadat de agent is verbonden met de client, hebben ze de mogelijkheid om tegelijkertijd een chatgesprek te voeren.

Hoe stel ik terugbel technologie in op mijn website?

Als u JivoChat al op uw website gebruikt, schakelt u 'terugbellen' in in het beheerdersdashboard. Als JivoChat niet op uw website is geïnstalleerd, meldt u zich dan gratis aan en installeert u de code volgens de instructies.

Kan ik de voorwaarden instellen voor wanneer
en hoe de terugbelverzoek widget zou moeten werken?

De terugbelinstellingen zijn flexibel. Kies wanneer terugbellen kan worden geactiveerd. Bijvoorbeeld, afhankelijk van het aantal bekeken pagina's en / of de hoeveelheid tijd die op de website is doorgebracht. U kunt ook verschillende voorwaarden instellen voor het uiterlijk van de terugbel widget om de efficiëntie te vergroten.

Hoe kan de agent een oproep van de website herkennen?

Na het opnemen van de telefoon en voordat verbinding wordt gemaakt met de klant, hoort de ondersteuningsmedewerker een gesproken melding dat hij / zij een oproep van de website heeft geaccepteerd. Wanneer de oproep wordt ontvangen, wordt de JivoChat toepassing automatisch geopend op de computer van de agent en wordt gedetailleerde informatie weergegeven over wie er belt. Bijvoorbeeld: waar komt de bezoeker vandaan, uit welke stad ze komen en welke pagina ze momenteel bekijken.

Hoeveel agenten kunnen tegelijkertijd oproepen ontvangen?

U kunt een willekeurig aantal agenten toevoegen om inkomende oproepen te ontvangen, maar gelijktijdig kiezen voor niet meer dan 9 nummers. Als u meer dan 9 agenten toewijst voor het ontvangen van oproepen voor een website, wordt elk ontvangen gesprek verzonden naar een willekeurige selectie van 9 geregistreerde nummers en deze worden gebeld.

In welke landen werkt deze service?

Terugbelverzoeken werken over de hele wereld :)

Hoe worden terugbelverzoeken in rekening gebracht?

Oproepen worden per minuut in rekening gebracht. Het aantal oproepen stsaat hier los van. Om de callback-functie te gebruiken, laadt u uw account opnieuw op voor 10 USD. U kunt betalen in uw lokale valuta als u dat wilt, maar het geld wordt in Amerikaanse dollars in rekening gebracht, op basis van de wisselkoers van uw bank. Doorgeschakelde oproepen naar een vaste lijn en mobiele telefoons worden apart in rekening gebracht.

Worden de oproepen apart belast?

Ja, de terugbel functie wordt apart betaald van de professionele versie van de chat. U kunt het saldo van oproepen opwaarderen en een uitgebreide licentie aanschaffen op de prijspagina.

Wat kan ik doen als ik ongewenste telefoontjes ontvang?

U kunt trollen blokkeren op telefoonnummer en op IP-adres. Om dit te doen, opent u de "troll" oproep in het logboek en klikt u op de knop "Blokkeren".

Waar kan ik de oproep logboek vinden?

U vindt het oproeplogboek in het gedeelte "Oproepgegevens" van het beheerdersdashboard. U kunt gesprekken uit de algemene lijst filteren door "Toon telefoongesprekken" in de filterlijst te selecteren.

Hoe combineer ik slimme triggers met terugbelverzoeken?

Live chat is het best geschikt om de klant op de website te begeleiden als een onopvallende assistent bij de aankoop. Een terugbel telefoongesprek is het meest geschikt om deals te sluiten. We raden aan chats en oproepen in te stellen zodat tijdens het verkennen van uw website een chatuitnodiging wordt weergegeven, met het voorstel om de bezoeker terug te bellen wanneer de aankoop nadert (bijvoorbeeld wanneer de goederen naar de winkelwagen verplaatsen of wanneer bezoekers overschakelen naar de winkelwagenweergave) of wanneer er tekenen zijn van het verlaten van de website (bijvoorbeeld als de muisaanwijzer richting de bovenkant van het scherm gaat na het bekijken van meerdere pagina's).