Yay! Je hebt zojuist stap 1 voltooid.
Controleer nu je e-mail inbox, we hebben je de installatie-instructies gestuurd. GO, GO, GO!
De JivoChat widget past
perfect in een zijpaneel op uw
website
Elk modern OS,
browser, en mobiel apparaat
wordt ondersteund
Elk woord in de chat widget
kan worden aangepast om zo begrijpbaar
te zijn in uw eigen taal
Elke maand beginnen miljoenen JivoChat berichten met proactieve uitnodigingen. Dit soort vriendelijke gebaren gaan net zoals een fysieke begroeting bij een winkel... bezoekers zullen hierdoor eerder uw klant worden.
Bijvoorbeeld: stel dat u een e-commerce website voor accessoires beheert. Als uw webpagina 3 keer is bezocht en het huidige paginabezoek langer duurt dan 10 seconden, ... waarom zou u dan niet het volgende bericht instellen:
Met de JivoChat widget kunt u tegelijkertijd met meerdere bezoekers chatten, wat telefonisch niet mogelijk is. De functies van de app zijn bedoeld om de efficiëntie en communicatiemogelijkheden van uw team te vergroten.
Kleurgecodeerde chats
Bericht sneak-peek
Sneltoetsen
Standaardantwoorden
Info van uw CRM
Bezoekers locatie,
klikgeschiedenis en meer
Vertaler voor 90+ talen
JivoChat's agent app werkt op elk apparaat
Wees voorbereid en optimaliseer uw live chat voor mobiele apparaten.
1/3 van de online aankopen wordt tegenwoordig geplaatst via mobiele apparaten
Gesprekken via mobiele apparaten zijn sinds 2017 meer dan verdubbeld
Met de mobiele widget van JivoChat kunt u de conversie van websitebezoeken naar gesprekken aanzienlijk vergroten. Klanten kunnen u niet alleen bereiken via uw website chat, maar ook via Facebook, Viber en Telegram. U ontvangt al deze berichten rechtstreeks in de JivoChat app!
Klanten kunnen met één klik bellen of berichten naar u verzenden via hun favoriete app, zodat u allebei de vrijheid heeft om het gesprek voort te zetten. Dit kan zelfs nadat de klant de website heeft verlaten.
We maken geen grapje. Het is waar. Geen knipperende, vervagende of verschuivende bugs.
De chat wordt geopend in hetzelfde venster als uw website zonder onnodig de tijd te nemen om opnieuw te laden
Getest voor alle grote mobiele browsers, zodat uw klanten flexibiliteit hebben in het gebruik van JivoChat.
JivoChat menu functies zijn ontworpen voor iOS- en Android apparaten.
Het is gratis en het duurt maar enkele minuten om het te downloaden
Yay! Je hebt zojuist stap 1 voltooid.
Controleer nu je e-mail inbox, we hebben je de installatie-instructies gestuurd. GO, GO, GO!
Als u de bedrijfscommunicatie graag in de gaten wilt houden, is JivoChat uw tool.
Anders dan bij telefoongesprekken, is het eenvoudig om de servicekwaliteit te controleren en uw team feedback te geven. JivoChat doet dit door chatlogboeken en rapporten aan te bieden tussen agenten en klanten.
Bekijk wie er op bezoek is, welke webpagina's zij bekijken en van welk domein de bezoekers komen. U kunt ook bezoekers uitnodigen voor een live gesprek!
Elke dag beoordeelt JivoChat uw chatservice ontvangt u suggesties voor verbeterpunten.
Groene highlights om de ideale indicatie aan te geven.
Rood geeft de mogelijke aandachtspunten aan.
Vergeet niet om een oog te houden op negatieve beoordelingen, deze komen van ontevreden, potentiële kopers!
Bouw en groei op basis van
agent productiviteit.
De JivoChat app stuurt herinneringen zodat u nooit meer iets hoeft te missen.
Met het Webhook-kanaal kunt u het klantproces vanuit elke bron organiseren: via mobiele en desktoptoepassingen of via een volledig aangepaste widget op uw website. Agenten kunnen oproepen via de JivoSite app ontvangen op dezelfde manier als via andere kanalen.
Wilt u JivoChat integreren in uw app of CRM? Ontwikkelaars, bekijk onze API! Sluit het aan op uw clientcode of gebruik Webhooks op de serverzijde.bekijk onze API
Het is gratis en het duurt maar enkele minuten om het te downloaden
Yay! Je hebt zojuist stap 1 voltooid.
Controleer nu je e-mail inbox, we hebben je de installatie-instructies gestuurd. GO, GO, GO!